ISO 9001 – Sistemul de Management al Calitatii

ISO 9001:2008 a devenit cel mai raspandit sistem de management al calitatii, organizatiile fiind din ce in ce mai interesate de implementarea ISO si certificarea ISO a acestuia. Avantajul acestui standard este ca se aplica oricarui tip de organizatie, indiferent de marimea acesteia sau de activitatea pe care o desfasoara.


Beneficiile implementarii ISO unui astfel de standard sunt:
  • Indeplinirea politicii si a obiectivelor organizatiei
  • Castigarea increderii clientilor
  • Cresterea satisfactiei clientilor
  • Imbunatatirea continua a performantei generale
  • Adaptarea activa si sistematica la modificarile conditiilor pietei
  • Satisfactia angajatilor
  • Imbunatatirea performantei
  • Transparenta si eficienta proceselor interne ale organizatiei
  • Evitarea erorilor in locul corectarii lor
  • Economie de timp si bani.

Adoptarea unui sistem de management al calitatii ISO 9001 ar trebui sa fie o decizie strategica a unei organizatii. Proiectarea si implementarea unui sistem de management al calitatii, al unei organizatii sunt influentate de necesitati diferite, de obiective specifice, de produsele/ serviciile pe care le furnizeaza, de procesele utilizate si de marimea si structura organizatiei. Prin acest Standard International ISO 9001 nu se intentioneaza impunerea unei uniformizari a structurii sistemelor de management al calitatii sau uniformizarea documentatiei.

Va stam la dispozitie pentru o oferta de certificare ISO sau orice alte servicii de consultanta ISO de care aveti nevoie.

Siguranță, competență și profesionalism!

Cere oferta acum!



Indigo Consulting SRL stabileste legaturi de colaborare cu organizatii care au inteles ca :
Un sistem de management implementat si certificat ISO este o investitie care trebuie sa aduca profit prin o mai buna organizare si functionare a organizatiei (institutiei) dumneavoastra.

Nu merita sa platiti pentru a avea o bucata de hartie (certificat ISO), decat daca plata este acoperita de un sistem functional. Integrarea Romaniei in Uniunea Europeana va aduce obligativitatea ca fiecare organizatie (institutie) sa respecte cerintele si legislatia europeana.

De ce consultanta ISO? De ce certificare ISO?

Consultanta ISO poate fi vazuta fie ca o metoda de a oferii ajutor fie in cadrul unei activitati, fie ca un serviciu profesional pentru certificare ISO. Ajutam organizatiile sa raspunda oricarei cerinte venite din partea unui organism de certificare ISO, inspectii autorizate sau client.

Asiguram intelegerea cat mai usoara si mai rapida a cerintelor standardelor internationale ISO, astfel incat sa permita alinierea organizatiei la aceste cerinte. De asemenea consultanta ISO trebuie sa duca la formarea in timp a unei culturi la nivelul organizatiei.

 

Una din cerintele Standardelor Internationale de Management ISO 9001 / ISO 14001 / OHSAS 18001 / HACCP / ISO 22000 este aceea de imbunatatire continua.

Indigo Consulting va acorda sprijin in mentenanta sistemelor certificate ISO, prin supravegheri periodice a:

  • proceselor desfasurate, a modului de desfasurare si a legaturilor dintre ele
  • documentatiei sistemelor de management
  • identificarii, pastrarii, protejarii, retragerii si arhivarii inregistrarilor
  • efectuarii auditurilor interne de catre personal calificat
  • coordonarii sistemului de actiuni corective/ preventive
  • efectuarii analizelor de management
  • dezvoltarea sistemelor de management pe masura dezvoltarii organizatiei (institutiei)
  • instruirii personalului cu responsabilitati in calitate / mediu / sanatate si securitate ocupationala / siguranta alimentului.
 

Date contact

S.C. Indigo Consulting S.R.L.

E-mail: indigo.consulting@hotmail.com / office@indigoconsulting.ro

Tel/ Fax: 0368 451 847

(0040) 742.048.159

Brasov, str. Parcul Mic, nr. 1

www.indigoconsulting.ro

Formular de contact


Please leave this field empty.